miercuri, 17 iulie 2013

Flori,fluturi.. si acuarele




Credeam ca dupa ce termin toata trambita aia cu bacu' ( btw, 9.43 :-" ), voi simti ca sunt mai lejera, dar nu a fost asa. Am reluat programarile si imi cam ocupa toata ziua. Darr, stiti cum trece toata oboseala cand vad zambetele fetelor cand pleaca de la mine? 

Cum anul asta nu servesc facultate, am zis ca nu trebuie, totusi, sa il las sa treaca pe langa mine si sa ma inscriu la cat mai multe cursuri. Am inceput de weekendul trecut, cand am fost la cursul de acuarele sustinut de Raluca Croitoru, si unde ... dar las asta pentru alta postare :P

Am asa un sentiment ciudat ca din toamna ma voi desparti de fetele mele.. sper ca dupa ce plec sa nimereasca pe maini si mai bune (la propriu!) si sa-mi fac prietene noi in Bucuresti :)

Gata cu vorba, va las cu pozele din ultima vreme: 

































Deci, voi ce model v-ati alege? 

Un comentariu:

  1. Nu mă despart de tine nici cum :)))) sunt o norocoasa :x!!!!!si app de ce ziceai tu,ca iti trece oboseala cand vezi zâmbetul nostru....stii cat de fericita mă faci Draga mea ????:))))))

    RăspundețiȘtergere